Güldür Güldür Show 183. Bölüm Tek Parça Full HD

Aufrufe 1 752 924

Burcu ve İsmail düğün günlerinde ne gibi sorunlar yaşayacaklar? Amerikalı damat İsmail, örf ve adetlerimiz konusunda şaşkına dönünce ne yapacak? En önemli gününde Burcu yaşanan tüm anlaşmazlıklar karşısında ne yapacak?
Ekranların yepyeni formatı “Damadım olur Musun?” da bu haftanın damat adayları kimler? Yeter, kızına en uygun damat adayı olarak kimi görecek? Mehtap aradığı kriterlerdeki kişiyi, adaylar arasında bulabilecek mi?
Fikri’nin oğlu Hayati’ye sürprizi ne? İkinci baharını yaşamak isteyen Fikri’ye, Hayati neden engel olmak istiyor? Baba ve oğul arasındaki muhabbete, Mesut enişte gene hangi anlamlı hikayeleriyle katkıda bulunacak?

► Jet Sosyete Kanalına ABONE OLUN: goo.gl/uZTqFD
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

Komodiegüldür  guldur  guldur guldur  güldür güldür  güldür 183  güldür güldür 183  güldür güldür 183. bölüm  183.bölüm  gg 183. bölüm  güldür güldür 183. bölüm izle  183. bölüm tek parça  full hd tek parça  güldür güldür show  güldür show 183  güldür show 183. bölüm izle  bkm  bkm güldür güldür  bkm guldur  güldür güldür yeni bölüm  güldür güldür son bölüm  yeni bölüm  gg yeni bölüm  güldür güldür sezon finali  sezon finali  gg sezon finali  

KOMMENTARE

  1. Murat Caka

    Murat CakaVor 15 Tage

    Su avrupadan gelip ve soz isteyipte iki kelimeyi bir araya getirip lafi anlatamayan turkceyi ana dillerini unutan gurbetcilere cok pis ayar oluyorum... programin ayarini bozuyorlar... bende gurbetciyim ama ne dilimi nede kulturumuzu unuttum...

  2. Aze Gamers Tv

    Aze Gamers TvVor 18 Tage

    hoscakal

  3. Sümeyye Hakbilen

    Sümeyye HakbilenVor Monat

    Mal

  4. Mahir Memmedov

    Mahir MemmedovVor Monat

    salam guldur gulduede istrak eden doslara birdefede azerbaycana gelinde

  5. Robin's Fun Playtime

    Robin's Fun PlaytimeVor Monat

    Guldur Guldur show gercekten harikasiniz. Basarilarinizin devamini diliyorum.

  6. merve görkem

    merve görkemVor Monat

    ya bu güldür güldürün yeni bölümleri niye hala başlamıyor tamamen bittiyse neden bi açıklama yapılmıyor ayrıca biz bitsin istemiyoruz eski kadroyuda toparlayıp tam kadro başlasın jet sosyetede çıkıyorlar ayselle şevket onlarsız da olmaz ikisinide yürütebilirler diye düşünüyorum

  7. KARADENİZ KARDEŞLER TÜRKİYE

    KARADENİZ KARDEŞLER TÜRKİYEVor Monat

    ÖZLEDİK ARTIK AMA NEYSEKİ ALLAH'IN İZNİYLE İNŞALLAH YARIN BAŞLIYOR

  8. Nura Aliyeva

    Nura AliyevaVor Monat

    Guldur guldur gelin artik yaaaaaaaa.Lutfeeen.Dort diyil sekiz gozle bekliyoruum😞cok ozledim sizi😞

  9. han cı

    han cıVor Monat

    Yeter çok itici olmuş bu rolde

  10. Ferhat Aytekin

    Ferhat AytekinVor Monat

    Sezon finali önemli değil.her canım sıkıldığında bir bölüm izliyorum.zamanımız bol gençler

  11. Bel Belbacio

    Bel BelbacioVor 2 Monate

    Yeni sezon daha başlamadı mı? 184. Bölüm daha yayınlanmadı mı?

  12. Gültekin Cibir

    Gültekin CibirVor 2 Monate

    sezon finali oldu da neden başlamadı normalde okullar başlayınca güldür güldür başlıyodu inşallah başlar

  13. Dnz Akt

    Dnz AktVor 2 Monate

    en cok Bilali seviyorum ya😍1.55 boyuyla taniniyor❤

  14. Mahir Köroglu

    Mahir KörogluVor 2 Monate

    Bu sezon finali idi sanirim yeni sezon basladimi ?

  15. Melih akın Kaçmaz

    Melih akın KaçmazVor 2 Monate

    kaç ay oldu abi siz nerdesiniz ne zaman başlayacak acep bilen varmı..

  16. Dora Soyer

    Dora SoyerVor 2 Monate

    Bu arafpda asli inandik irem sak falan yeni sezonda yok

  17. FƏRQANƏ ƏLİYEVA

    FƏRQANƏ ƏLİYEVAVor 2 Monate

    184 bolumu isdiyoruz diymi arkadaslarrrr??

  18. Мурад Ахмедов

    Мурад АхмедовVor 2 Monate

    Ya qurban olurum sizler. Allah korusun sizleri

  19. Sevgi Menmedova

    Sevgi MenmedovaVor 2 Monate

    çok güzel profpsyenelce omuş severek izliyorum ve çok gülüyorum

  20. gullu taskafa

    gullu taskafaVor 2 Monate

    GÜLDÜR GÜLDÜR SENİ ASLA UNUTMUCAZ!!!!!KEŞKE GİTMESİYDİNİZ SİZ BİZİ GÜLDÜRÜR EĞLENDİR AĞLATIR KORKUTURSUNUZ AÇAYDIĞĞMMMM GOLLARIMI GİTME DİYEYDİMMM!!!!!!! 😭😭😭😭😭😢😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

  21. Ali Usta Brezilya'da

    Ali Usta Brezilya'daVor 2 Monate

    Yahu Ali kardesim, videonun ilk basindaki skecteki o iki siman kadini bilerekmi aldiniz ekibe? Allahini seviyorsan çikar bu kadinlari yahu. Dunyada bu kadar itici sekiller ve konusmalar, oyunculuk çok berbat yahu kardesim. Insan olarak kisiliklarine lafim olamaz ama gerçekten çok itici. Igrenerek mecburen izliyorum bilesin.

  22. punch gun

    punch gunVor 2 Monate

    GÜLDÜR GÜLDÜR BİTTİ ÜZGÜNÜM AMA EN AZINDAN ŞÜKRANDA YALAN OLDU KDKDNDJDJDJDJDHSBSJS🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  23. Demir Oz

    Demir OzVor 2 Monate

    Ver bir bos zarf gitsin davulcuya

  24. Nura Aliyeva

    Nura AliyevaVor 2 Monate

    Donun artik yaaa

  25. Üniversite Adayı

    Üniversite AdayıVor 2 Monate

    2:21:50

  26. ksktayfun1

    ksktayfun1Vor 2 Monate

    9:14 kocasına para ver enıste hadı dıyor :)))

  27. NurettiN Kartal

    NurettiN KartalVor 2 Monate

    Lütfen #okan çabalari kadroya alin

  28. Eda Demir

    Eda DemirVor 3 Monate

    Sondaki müzikal tadında gösteri çok hoş ya hep olsa keşke çok estetik 🎉

  29. Ülfet DENİZ

    Ülfet DENİZVor 3 Monate

    neden hala güldür güldür yeni sezona başlamadı

  30. Buğra Elveren

    Buğra ElverenVor 3 Monate

    Güldür Güldür'de bitti artık dünyadan umudum kesildi...

  31. FƏRQANƏ ƏLİYEVA

    FƏRQANƏ ƏLİYEVAVor 2 Monate

    Neden bitdi ki birdaha yayinlanmiyacakmi??

  32. Soso Lusi

    Soso LusiVor 3 Monate

    Salam yeni bolumler yoxdu mu

  33. Tik Tok Reklamları

    Tik Tok ReklamlarıVor 3 Monate

    Abdussamet abi nerde Huseyin Abi nerde Sevket Abi olmayabilirde O 2si olmasi lazim bide Aysel Abla Yok yaw

  34. Maxipyke

    MaxipykeVor 3 Monate

    tamam da bu komik mi şimdi ?

  35. EneSacarification

    EneSacarificationVor Monat

    +Ultra Sans YANİ SEN DE HAKLISIN

  36. Ultra Sans

    Ultra SansVor Monat

    İzleme o zaman

  37. EneSacarification

    EneSacarificationVor 3 Monate

    yok beyaaa.... 152. bölümden sonrası berbat

  38. Blue Sky

    Blue SkyVor 3 Monate

    Güldür güldür niye artik cikmiyor

  39. EGEMEN YÜKSEK

    EGEMEN YÜKSEKVor 3 Monate

    Bilmiyorum bende keşke başlasa

  40. Youtube Kanali

    Youtube KanaliVor 3 Monate

    Perde kapandiginda tuylerim diken diken oldu. Gorusmek uzere. Azarbeycandan Selamlar

  41. patron gül

    patron gülVor 3 Monate

    *PATRON SERKAN KANALINI TAKIP ETTİN Mİ*

  42. SeakymSonic Works

    SeakymSonic WorksVor 3 Monate

    mesut enişte kraldır, keşke bütün akrabalarım onun gibi olsa

  43. mehmet ozgat

    mehmet ozgatVor 3 Monate

    hadi be abi be özledik bee

  44. merve merve

    merve merveVor 3 Monate

    İlluminati olduğunu düşünen arkadaşlar güldür güldür illuminati videoları paylaşıyor

  45. merve merve

    merve merveVor 3 Monate

    GÜLDÜR GÜLDÜR DE İLLUMİNATİ VAR MI AÇIKLAMA VE İSPAT İSTİYORUZ

  46. Haci Aliyev

    Haci AliyevVor 3 Monate

    Mesut iyi

  47. Burak Erdem Kabas

    Burak Erdem KabasVor 3 Monate

    Ya 184.bolum ne zaman

  48. Fatma Kaya

    Fatma KayaVor 3 Monate

    Eh güsel degil

  49. yorumcu adam

    yorumcu adamVor 3 Monate

    ne zaman başlicak yeni sezon yav )

  50. GÖRKEM UYSAL

    GÖRKEM UYSALVor 3 Monate

    Gösteri bittikten sonraki çalan jenerik müziğin de duygulandım aslında.. Bu oradaki çoğu kişinin son günüydü! Artık yepyeni kadrosuyla yeni sezon da geçte olsa bizlerle olacak..💖

  51. Yağmur Deveci

    Yağmur DeveciVor 3 Monate

    Şu Engin'i cok merak ediyorum

  52. Tolga Ak

    Tolga AkVor 4 Monate

    Yeni sezon ne zaman?

  53. melek ulusoy

    melek ulusoyVor 4 Monate

    46.02 dakikasındaki kadın çok tatlı ya :)

  54. Alice Rajabi

    Alice RajabiVor 4 Monate

    Ne zaman başlıcak artııık üç ay olduw🙄🙄🙄😭😭

  55. Yiğit Aksoy

    Yiğit AksoyVor 4 Monate

    *Bu Bilalin Zenginliği Nerden Geliyor Hiç Merak Edern Varmı xd*

  56. Mehmet Bozoklu

    Mehmet BozokluVor 4 Monate

    Bilal gidiyor galiba eyvah düşüyorum da oynuyor

  57. Nese Dönmez

    Nese DönmezVor 4 Monate

    Cocuklar hepiniz ayri ayri harikasiniz

  58. Ahmet Demir

    Ahmet DemirVor 4 Monate

    Ekip lütfen dağılmayın bilal gitme gitmessen sana 1 milyon dolar veririm

  59. esmer_lolkizi

    esmer_lolkiziVor 4 Monate

    En çok da damadim olur musun da güldüm. Yani hepsi komik ama en çok.. :D

  60. Maho Mammadli

    Maho MammadliVor 4 Monate

    Yorumların yarısı azerbaycanlılar(çaktırma bende azerbaycanlıyım🇦🇿🇹🇷)

  61. Kübra Öz

    Kübra ÖzVor 4 Monate

    Bilal sana çok gülüyoruz iyiki varsın 😍

  62. EnDCreWS

    EnDCreWSVor 4 Monate

    REKLAMA VİDEO KOYMUŞLAR d:

  63. rabbittoons :p

    rabbittoons :pVor 4 Monate

    bi trabzona gelemediniz püfff

  64. Kardelen Arslan

    Kardelen ArslanVor 4 Monate

    Abi hakikatten bizi masalin icine goturdun Mesut

  65. Aqil Boyukkisiyev

    Aqil BoyukkisiyevVor 4 Monate

    Hepinizi cook seviyorum cabuk baslayin azeri kardeslerden size selamlar 🤗🤗🤗

  66. ateş izmirli

    ateş izmirliVor 4 Monate

    Adana da güzel şekerlerde olurmuş

  67. Zekeriya Çiftçi

    Zekeriya ÇiftçiVor 4 Monate

    Mehtap senden bi arabesk albüm çalışması bekliyoruz mehtap ablaaaa :D

  68. Mertali Çakırşen

    Mertali ÇakırşenVor 4 Monate

    Abi artik baslasada izlesek 🍟

  69. Zilan Karaman

    Zilan KaramanVor 4 Monate

    Bu bolumden sonraki bolumleri yayinlamadilar 😡😠

  70. Esma Yilmaz

    Esma YilmazVor 4 Monate

    Gaziantepe gelmiş ve ben gidemedim :(

  71. Serap Atalay

    Serap AtalayVor 4 Monate

    😂😂😂bilal efsane ya hahaha

  72. sancaktutan aslan

    sancaktutan aslanVor 4 Monate

    Yeni bölùmler nezaman

  73. torax pax

    torax paxVor 4 Monate

    Ali Sunal 180 bölümdür skeçleri bölüp tat kaçırmaktan başka bir şey yapıyor mu sizce?

  74. Kill Machine

    Kill MachineVor 4 Monate

    LAN kendine bak

  75. Murat bülbül

    Murat bülbülVor 5 Monate

    birgün de kocaeli gebze ilçemizde güldür güldürü gormek isderiz izlemek isderim.

  76. Mett Matheus

    Mett MatheusVor 5 Monate

    Bunlar kesin kanal 8 geçecekler değişik oyuncularla

  77. süleyman Şahinkaya

    süleyman ŞahinkayaVor 5 Monate

    reklamdan gına geldi................

  78. Azra Kılıç

    Azra KılıçVor 5 Monate

    10:30 alkolik dayı :D

  79. Alperen Akyüz

    Alperen AkyüzVor 5 Monate

    Şevket hoca yeni sezonda yokmuş 😭

  80. Beyza Nur Korkut

    Beyza Nur KorkutVor 5 Monate

    Memleketime gelmişlerrr

  81. Sevde Nur Ergül

    Sevde Nur ErgülVor 5 Monate

    1. skeç 3:04 2.skeç 21:53 3.skeç 47:49 şarkı gösterisi veya bitiş gösterisi 1:21:52

  82. Gulenay Sahin

    Gulenay SahinVor 5 Monate

    O değilde baştaki adam tam esprisine gülünmeyen adam sjsjsjakejdnwjdjwjd

  83. Başar ABUHAMİD

    Başar ABUHAMİDVor 5 Monate

    Bir kez olsun kırklareli'ye gelin

  84. Muhammet Emin Çakmak

    Muhammet Emin ÇakmakVor 5 Monate

    Özledik be reyiz cCc

  85. Ahmet Mercan

    Ahmet MercanVor 5 Monate

    Q Lpp0i

  86. Lorin Agbayir

    Lorin AgbayirVor 5 Monate

    OKay

  87. Anatolia MusicTv

    Anatolia MusicTvVor 5 Monate

    ali sunal konusurken gozlerınızı kapatın büyük üstat kemal sunal konusuyor gibi :)

  88. Murat Perçemli

    Murat PerçemliVor 5 Monate

    Sıktı artik bu sacma sapan boktan espriler De artik nedir bu ya. Neyini izler neyine guler millet bu gereksiz sacma sapan seyin anlamiyorum ki.

  89. Övezmurat Altıyev

    Övezmurat AltıyevVor 5 Monate

    Haha gül gül öldüm aq ne kadar da komik

  90. Sehpam Coffee Table

    Sehpam Coffee TableVor 5 Monate

    Neresi mutlu son bunun 😭😭😭😭😭

  91. kafama göre engineer

    kafama göre engineerVor 5 Monate

    Yav bizim zenginlerde böyle eli açık olsa gerçekten )))

  92. Ramazan Tulupcu

    Ramazan TulupcuVor 5 Monate

    Kırmızılı ve gelinlik giyeni çıkartın yav bu ne baş ağrısı

  93. BestşiktAşk JK

    BestşiktAşk JKVor 5 Monate

    Hayati karakteri süper yaaa 😂

  94. hasan g

    hasan gVor 5 Monate

    Düğünümüz var every body

  95. Preventıon

    PreventıonVor 5 Monate

    Bu gulduy gulduy sho2 nerde cekiliyo

  96. Zehra irem Durmaz

    Zehra irem DurmazVor 5 Monate

    Dünyanın en güzel gülüşünü sahip kemal sunal dân geçmiş ali sunal a dünyanın en güzel gülüşü

  97. UnRomantic

    UnRomanticVor 5 Monate

    Şimdi farkettim de,Doğa Rutkay'la yaşlandık ya şu hayatta..Demek ki bizde artık yakında beyaz ışığa yürüyecez..

  98. Omer Kahraman

    Omer KahramanVor 5 Monate

    Ali Sunal oyuncuymuş gibi oyunda aralara girip bozmasa süper program. Ama adam sırf babasından sanki oyunculuk geni geçmiş gibi takılıyor ziliyle.

  99. Magma_

    Magma_Vor 5 Monate

    hau hau hau au au aaauuuuuu

  100. ILGIM SU DURAN

    ILGIM SU DURANVor 5 Monate

    45 38 deki kadın çok sosyete

  101. Utku Fun

    Utku FunVor 5 Monate

    İzmirliler +1

  102. dslonly

    dslonlyVor 5 Monate

    yeni bölümler ne Zaman baslicak?

  103. Kader Yıldırım

    Kader YıldırımVor 5 Monate

    aralara da eski skeçlerden alınmış seyirci görüntüleri sıkıştırılmış..

  104. Mervenur Ateş

    Mervenur AteşVor 5 Monate

    En son sarkisinda benim disimda duygudan agliyan varmi

  105. Metin Beşiktaş

    Metin BeşiktaşVor 5 Monate

    1 kutu sensodin aldım 1 kutu paradontax .. sanada alcam hepinize alıcam