Murat Tekin nasıl kayboldu? - Müge Anlı İle Tatlı Sert 16 Ekim 2018

Aufrufe 50 820

Faili meçhul cinayetler ve kayıpların yanı sıra birçok sosyal sorumluluk projesi ile de adından sıkça söz ettiren, Hafta içi her gün seyirciyi ekran başına kilitleyen Müge Anlı ve ekibi, üzerinde çalıştığı kayıp dosyalarını, cinayete kurban giden kişileri ve kayıpların tüm yaşamını ortaya çıkararak onları bulmaya, olayları aydınlatmaya devam ediyor...
Müge Anlı ile Tatlı Sert resmi youtube kanalı
Abone olun, hiçbir şeyi kaçırmayın!
goo.gl/Z2mtSf

UnterhaltungMüge Anlı atv izle  atv  dizi  televizyon izle  müge anlı  müge anlı izle  müge anlı ile tatlı sert  müge anlı canlı  izle  müge anlı atv  atv müge anlı  müge anlı son dakika haberleri  müge anlı programı  müge anlı son dakika  

KOMMENTARE

  1. Neriman Surmeli

    Neriman SurmeliVor 2 Monate

    Aysu kayıp Murat Bey'in huyu suyunu bilmem ama adamı herkes mulaimdi diyo hep arkasından ama şu karısı kayın validesi hiç sevimli değil makinalı tüfek uyuz kayın valide maşallah bütün kızının yaşantısına hakim kızı bişey diyo oda he öyleydi değildi sürekli bit bit konuşuyor adam parasına bukadar düşünmüş iyi anlamadım şey ana kız çocuklar nasıl tatile çıkabiliyor valla biz öyle he deyince cikamiyoz öyle yazlık felan kolaymi

  2. Melek Kara

    Melek KaraVor 2 Monate

    Bu kadın da sanki kocasıyla hiç bir şey yaşamamış dışarıda ki insan daha iyi tanıyo kocayı :)))))

  3. Kadriye Aydin

    Kadriye AydinVor 2 Monate

    mügeeeeeeeee seni çok ama çokk seviyorum çok sıkı takipçinim