O öğrenci Show Haber'e konuştu!

Aufrufe 137 703

Abone Olmak için Tıklayınız → showtv.tv/ANcO8B
Facebook Hesabı: facebook.com/showanahaber
Twitter Hesabı: twitter.com/showanahaber
G+ Hesabı: plus.google.com/+showanahaber

#ShowAnaHaber
#ShowHaber
#ShowTV

showtv  güncel  gündem  showhaber  show haber  showtv izle  haber izle  haber videoları  gündem haberleri  en son haber  son dakika haber  son haber  haber  show tv canlı  canlı haber  show haber izle  show  show tv haber  show tv izle  show ana haber  internet haber  son dakika  pınar erbaş  2018 haberler  ece üner  

KOMMENTARE

  1. Hamza Kuruçay

    Hamza KuruçayVor 4 Tage

    Pratiğe geçirmişler aferin AKWLSKDODOXOİXİDKSMD

  2. RÜZ GAR

    RÜZ GARVor 7 Tage

    Patlaya patlaya öğrenecek adam

  3. Enes

    EnesVor 7 Tage

    Helal olsun en azından azimleri var

  4. Horror Attacks

    Horror AttacksVor 8 Tage

    breaking bad türkiye :D

  5. Mustafa Gökçek

    Mustafa GökçekVor 8 Tage

    Fire in the hool 😄😄

  6. Hasan William

    Hasan WilliamVor 8 Tage

    Itfaiye bise bilmiyor diyorki kimyasallarin birbirine karisip reaksiyona girmesi işte jdnfjf salliyor biseler bence tamam dekdikleri xogru ama bence salliyor gibi geldi size de oyle geldimi

  7. Nigger Nugget

    Nigger NuggetVor 9 Tage

    KNO3'ü nerden bulmuşlarda böyle bir deneyi yapmak akıllarına gelmiş. Yalnız thumbnail'i görünce robot yapmışlar sandım meğersem kendileri robot olmuş. post modern kıyamet sonrası apokaliltik dünyada insanoğlunu yok etmeyi planlayan bir robot.

  8. S1F1R B1R

    S1F1R B1RVor 9 Tage

    Sis bombasi yapmaya calişmislar

  9. Lufi

    LufiVor 9 Tage

    Sis bombası yapımında kullanılıyor Potasyum Nitrat DE-tube da bir sürü anlatım videosu var fakat tencere de uzun süre kaynatmışlar geçmiş olsun

  10. Ruslan  Aydemir

    Ruslan AydemirVor 9 Tage

    Bildigin gubreden patlayici yapmislar . Umarim youtube ye video atmak icin yapmamislardir

  11. Nurullah _

    Nurullah _Vor 9 Tage

    Siktirsin gitsin mk ses bombası yapayım derken birbirlerini patlatmışlar soskxlxkğxdk çiçekleri gübrelemişmişler bide

  12. Mesut Güneri

    Mesut GüneriVor 10 Tage

    VE BUNDAN BİZENE

  13. Engin -

    Engin -Vor 10 Tage

    çocuk firavuna dönmüş

  14. Unit 2982

    Unit 2982Vor 10 Tage

    İtfaiyeci abi atanamayan kimya öğretmeni galiba :D

  15. Doğuş

    DoğuşVor 10 Tage

    Yeni nesil bomba gibi geliyor hahaha ya Allah'ım ne diyem geçmiş olsun ... !SAKIN EVDE DENEMEYİN !

  16. Yusuf Polat

    Yusuf PolatVor 10 Tage

    Bu çocuk scp 173 olmuş lan

  17. Ali Berk Çakır

    Ali Berk ÇakırVor 10 Tage

    Kimya dersinde ben djxhshxgshaga

  18. yusuf özmen

    yusuf özmenVor 10 Tage

    O potasyum nitrat ile adamlar zırhlı araç havaya uçuruyor neyin peşindesiniz gençler

  19. Deniz Üstün

    Deniz ÜstünVor 10 Tage

    Deney yapmak sizin neyinizee?

  20. Ayşegül Gündoğar

    Ayşegül GündoğarVor 10 Tage

    Allah kimseye göstermesin.allah yardımcısı olsun.AMİN

  21. Mete Bey

    Mete BeyVor 10 Tage

    Yanındaki çocuk robot tasarladı fln zannettim 😂😂

  22. ananas

    ananasVor 11 Tage

    Adamlar bilim adamı olmak istiyor hacı

  23. Emrah Akdogan

    Emrah AkdoganVor 11 Tage

    Bitsin artık bu bilimsel deney kazaları.Bilime aşırı önem veren bu alnı Akk gençliğe başka alışkanlıklar edindirmek lazım..

  24. Soyhan Namazcı

    Soyhan NamazcıVor 11 Tage

    tamam işte potasyum nitrat muhtemelen füze ya da sis bombası yapmak istediler (evet gerçekten gübre olarakda kullanılır bulması çok kolay)

  25. Falan Filan

    Falan FilanVor 11 Tage

    Meşale yapmak istemişlerdi sanırım.... tencereden belli

  26. Mustafa Aslan

    Mustafa AslanVor 11 Tage

    Itfayeci levent kircaya benziyo

  27. LaF YoKk

    LaF YoKkVor 10 Tage

    ayn

  28. Ben Boima

    Ben BoimaVor 11 Tage

    Yani onlar genç DE-tube'dan bir video görüp yapmış olabilirler veya maddelerin reaksiyona girip patlamasını görmek istiyor olabilir veyahut Okulda gördükleri kimya dersinin konusuyla alakalı bir deney yapmak istiyor olabilirler Evet yaptıkları ortam ve kullanılan maddeler pek güvenli olmayabilir.Onlarda en kolay ulaşabilecekleri maddeleri ve ortamı seçmişler.Burada direkt olarak onları suçlamak mantıklı değil.Cunku neredeyse ülkenin bütün devlet okullarında dersler minimum uygulamalı şeklinde ilerliyor.Ogrencilerin rahatlıkla kullanacağı ve imkanları yeterli laboratuvarlar yok.Dersler sadece konuyu işle geç mantığı ile işleniyor.Yorumlarda "kendilerini canlı bomba yapacaklardı"diye bir söz bile geçiyor.Yazık.

  29. Çohh Dindarım

    Çohh DindarımVor 11 Tage

    Muhtemelen potasyum nitrat ve şekeri karıştırıp katı füze yakıtı yapacaklardı. Potasyum nitrat ve şeker belli bir ısıda eritilip homojen hale getirilerek katı füze yakıtı yapabilirsiniz. İşin püf noktası ısıyı sabit tutmak da ısı artarsa böyle patlar.

  30. Hakim Bilen

    Hakim BilenVor 11 Tage

    Kesin sis bombası yapıyorlardı yada bomba Alah şifa versin

  31. Furkan Erten

    Furkan ErtenVor 11 Tage

    Lan kimya testi çözüp deney yapıyolar kafaya bak , matematik testi çözseler evi havuz olarak kullancaklar 😀

  32. Bedirhan Barut

    Bedirhan BarutVor 11 Tage

    Potasyum nitrat seker ve suaa esittir sis bombasi

  33. Cahit Bayram

    Cahit BayramVor 11 Tage

    Uyuşturucumu yapmaya çalışmışlar anlamayacak birsey yok..

  34. heisenberg Br

    heisenberg BrVor 11 Tage

    Potasyum nitrat gördüm bu salaklar barut yapmaya çalışmış

  35. Yiğithan Öğüt Official Channel

    Yiğithan Öğüt Official ChannelVor 11 Tage

    Arkadaşlar,ciddi misiniz adam oyuncu bi' kere Star Wars'ta asker rolünü üstlenenlerden biriydi ŞDFĞPDÜĞDSİÜFSĞD

  36. Alone Angel

    Alone AngelVor 11 Tage

    Haberin adını ilk okudugumda sınavdan ful çekti zannettim

  37. Batu İbişler

    Batu İbişlerVor 12 Tage

    Sonra neden Türkiye'de BEYİN göçü oluyor

  38. Macheste

    MachesteVor 12 Tage

    Çekil anne deney yapicam Halıya dökme sıçarım ağzına ajdhqmfnwmms

  39. Martin Septim

    Martin SeptimVor 12 Tage

    REAHSİYONA GİRİNCE PATLAMIŞ REAHSİYON

  40. Murat Yükselir

    Murat YükselirVor 12 Tage

    Meslekler belli oldu ksldldldl

  41. Nuri seçen

    Nuri seçenVor 12 Tage

    Memleketimin heryeri kimyager kaynıyo mk 😃

  42. Mezun Günlüğü

    Mezun GünlüğüVor 12 Tage

    Kimya dersi yasaklansın

  43. Mahalleden birkaç çocuk

    Mahalleden birkaç çocukVor 12 Tage

    Kova yapmislar bence

  44. XRealEmreBey

    XRealEmreBeyVor 12 Tage

    bizim ora :D

  45. Goktug Yagmurcu

    Goktug YagmurcuVor 13 Tage

    Adamlar alkali metallerle oyun olmayacağını bilseler

  46. rabia

    rabiaVor 13 Tage

    obo boz donoy yopoyodok potlodo bordon nopocomozo şoşordok

  47. Alptuğ Sercan Çakar

    Alptuğ Sercan ÇakarVor 12 Tage

    Çıkardım şimdi konuş

  48. Elektronik Dünyası

    Elektronik DünyasıVor 13 Tage

    Sizi keratalar sizi. Demek ki C4 patlayıcı yapcakdınız demi :-) Hadi bunla geçmiş olsun. bidaha böle tehlikeli işleri yanınızda bir uzman olmadan yapmayın ha tabi birde güvenlik tetbirleri alın emi abisi. Geçmiş olsun. inşaAllah saglıgına kavuşursun.

  49. kamil kaymakcı

    kamil kaymakcıVor 13 Tage

    Bu tarz deneylerin uzman gözetmenler denetiminde uygun ortamlarda olması gerekir ama Türkiye'de böyle bir imkan yok millet kendi kendine işe kalkışınca da böyle oluyor

  50. SynzreaM

    SynzreaMVor 14 Tage

    potasyum nitrat ile sis bombası yapılıyor sanırım onu denemişler ama yanlış madde kullanmışlar akljsldjkalsd

  51. Vedat Doğru JR

    Vedat Doğru JRVor 15 Tage

    Arkadaşlar evde sis bombası yapmak istemiş potasyum nitratla şekeri karıştırıp içine pastel boya atıp kaynatırsanız bir süre sonra kuruduğunda sis bombası kıvamını alır bombayı patlanız için bir kaba koyup fitille ateşleme sağlamalısınız bu arkadaşlar kaynatırken veya kuruturken yanıyormu diye test etmişlerdir ve barut gibi patlamıştır itfayeci amcanın elinde tuttuğu tencere potasyum nitratı kaynattıkları tenceredir test olayı gaz kaçağı falan hikaye yani biz bu yollardan geçeli çok oldu :)

  52. Ufuk Unal

    Ufuk UnalVor 15 Tage

    Yalan bunlar hep youtuberlik bokuna